Vem har myror i brallan?

Jag har myror i brallan. Han har myror i brallan. Vi har myror i brallan.
Ni kanske undrar varför jag sitter och sjunger på den sången, det kan jag berätta för er. Igår när jag, Louise och Elvira var på stan för att hitta nya äventyr var vi inne på en sådan speciell affär som . Vi gick runt där inne och när vi skulle gå ut så såg vi ett kamerateam. Helt plötligt känner vi igen en utav dom, och där stod Jonas. Myror i brallan Jonas.

Nu vet jag att detta inte var den bästa bilden som finns men den ger en så mycket känslor. Jag var så glad efter att jag träffat Jonas just för att Myror i brallan var ett utav mina favorit bolibompa program när jag var liten. Känner ni igen detta?


Eller gissa bajset? Det kommer nog alla ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0