Louise är en fis

Jag har skrivit en dikt som beskriver min kompis Louise... Först en bild så att ni vet exakt vem denna obekanta tjejen är.


Jag skriver en dikt om en tjej som luktar fis,
Hon heter Louise och ser ut som en gris.
Något intressant är att hon älskar slush,
Och brukar sjunga med på sitting on the toilet's flush.
Hon är min tiger, hon är min ginger,
Hon petar näsan med bara ett finger.
Hon somnar överallt till och med på pallen,
Det är ju just för att hon fel i skallen.
Hon är en del av denna blogg,
Annars kommer jag skriva fula saker på hennes facebooks logg.
Ni har fått höra en liten dikt om min vän,
Som jag kommer träffa sen.
Med sen menar jag med imorgon
Det är en av alla dagar vi har sovmorgon.
Hoppas att ni orkar läsa igenom denna,
Annars blir jag ledsen och börjar leka med min kajalpenna.
Blir kallad för emo,
Går med i något band och släpper en demo.
Många saker kan hända om du inte läser detta,
Jorden går under och solen drar fram en väldig hetta.
Mitt namn är Carolina och jag har skrivit denna dikten,
Jag svär mycket men kommer inte gå till närmsta kyrka och sätta mig i bikten.
Hej då och tack för mig,
För om jag inte slutar ni blir det väl ett himla ståhej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0