Underbara tankar tänks innan något bra.

Imorgon är Håkan på Liseberg. Någon utav er som har missat det? Vilken tur att jag finns här som berättar detta för er då. Någon som faktiskt ska gå? Jag och resten av bananerna som faktiskt ska dit vill jätte gärna hälsa på er och mysa i en kö.

Det finns ju många av er som inte tycker om Håkan och då undrar jag varför? Jag ska visa er att alla kan älska honom.

1. Han är krull.
2. Han är Göteborgare
3. Han spelar gitarr och sjunger (Alla tjejers dröm)
4. Han är tydligen väldigt rolig när han är full
5. Han är erfaren
6. Han heter också Glenn

Som alla människor så har han nakdelar. I detta fallet finns det bara en.

Han är gaisare!

Men jag känner ju flera gaisare som jag tycker om så varför hänger man upp sig på detta?
Visst har jag visat vägen för er vilsna små människor som inte trodde att dom gillade Håkan. Det känns väl skönt.

Det jag egentligen ville komma med detta inlägget var att alla tycker om Håkan innerst inne och att jag inte komme att blogga imorgon på grund av honom och hans konsert på Liseberg. Imorgon kommer även Tilda, Hanna och lilla Louise hit. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0