This is why I'm hot

Sitter i en SJUKT obekväm datorstol och ser ut som en fis. Helt ärligt, om fisar hade utseenden så skulle den lätt se ut som jag gör nu. Skrumpen och ofräscht stora mängder smink runt ögonen. Jag hade inte ens blivit arg om någon hade kommit och sagt Moatoa till mig nu, för jag hör fan hemma i en toalett just nu.....

Hatar ni också när man klipper av en tröja och känner sig ashipp a'la modebloggare, så blir det så jävla kukskevt? Jag hatar det iallafall. När man skulle vara lite sådär myspysslig och trendig, så slutar det med att man har pajat en helt okejig tröja. Jag har liksom aldrig kunnat säga "Todays outfit: Pants, vintage. Shirt, got it on sale, used to be a dress." Så är de bajssnygga också... Jag föraktar modebloggare.

"Så jävla mainstream"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0