The list.

Jag har ett rus av känslor nu. Inte vet jag varför för jag har inte mens och gravid vet jag att jag inte är. Ändå känner jag ett rus av känslor. Jag skulle egentligen lekt med William idag, men så blev det ju inte. Då eftersom att jag hade så mycket tid över så blev det till att göra spellistor istället. Dessa spellistorna har jag tänkt att göra länge men aldrig riktigt orkat lägga ner speciellt mycket tid på, men nu så! Dessutom är detta känslorna jag har just nu. Alltså helt kaos.

Här har ni listan med musik för glada tillfällen

Här har ni listan för er som är kära

Här har ni en lista för er som gillar lugn musik.


Jag vet att alla inte har samma musiksmak som jag så jag tänkte att jag kanske skulle ta lite blandat. Och helt klart gjorde jag det. Här finns faktiskt lite av varje. Njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0