"Ses i dimman ;)"

Är inte det typ det töntigaste man kan skriva på facebook in the history of the world? Det är seriöst det VÄRSTA jag vet när folk är så jävla stolta över att kunna glänsa med att de har åldern och statusen inne för att kunna skriva så. DET SPELAR INGEN ROLL HUR INNE DU ÄR I DIN LILLA SVARTA ELLER I DITT ASFLASCHIGA HERRLINNE FRÅN SOMEWEAR, FÖR DU BLIR SÅ JÄVLA GARVAD ÅT NÄR DU SKRIVER SÅ!
Det är som att dessa människors hjärnor liksom har blivit impregnerade med hårsprayen och daxvaxet när de skriver så och känner sig überinne och svincoola. HEJA MIG, JAG FÅR GÅ PÅ TRÄDGÅRN.....


Andra töntiga uttryck:
"Nu kör vi, all in!"
"Underbar kväll igår med de bästa, idag mår man som man förtjänar" (släng in en P-gubbe här och du lyckas få mig att tappa livsgnistan helt.)
"Ses i vimlet ;)"
Nu blire utgång, tagga nu allihopa!!!!!" (varför ska vi hemmasittare tagga att du ska gå ut?)



Fred

Kommentarer
Postat av: hampus :D

tummen upp (Y)

2011-09-24 @ 23:27:48
Postat av: Marjo

HAHA Moa, jag älskar dig

2011-09-30 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0