Sa att ni inte blir oroliga lixom

MANNAR, KVINNAR, BARNAR
Jag overlevde resan. PHEW, MOA VI VAR SA HEMSKT OROLIGA, VI TRODDE ATT VI ALDRIG SKULLE FA DEL AV DIN VACKRA SKRIVKONST IGEN!
Det gor ont i mig att jag inte alskar er lika mycket som ni alskar mig.
Okejokej snygga tjej, det var val mestadels det som jag tankte dela med mig av. Att jag lever liksom... Sa nu vet ni det! Sa var det med det och sa var det med detta.
Det ser fett dumt ut utan de tre sista bokstaverna i alfabetet... Ofta inte andra lander har dom liksom? Aspraktiska ju....

Tank att heta Asa med en prick over forsta a:et i sverige liksom. Da heter man Asa i andra lander... Fett okul hade val kanske jag kant.
Har ar en bild pa louise.

Kommentarer
Postat av: Corn

och varför använder du utan tills¨tånd en bild på Louise som JAG har tagit med MIN kamera! jag ska anmäla dig

2011-09-17 @ 11:46:23
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0