Rapport från det undre livet

Vänner, ovänner, kvinnor, män och obekanta. Till er vill jag säga hej. Hej, tjena, what's up och alla möjliga andra hälsningsfraser, det har jag nämligen hört att man ska göra. Hälsa artigt och ta i hand, det har jag hört att man ska göra när man träffar någon för första gången.

Skillnaden mellan mig och "man" är att jag sällan gör som jag blir tillsagd. Sådär gött tonårsrevolutionär och rebellisk som jag och alla andra sjuttonåringar är så tänker jag istället berätta lite sjukt ointressanta saker om mig själv.
 
1. Jag klipper i mina fötter. Det är så jävla skönt bara. Testa sina gränser liksom och känna sig lite mysigt sjuk i huvudet för en stund. Vissa knarkar för att få den känslan, men jag har märkt att fotklippning är billigare, mysigare och framförallt mycket mer unikt! (För precis som alla andra sjuttonåringar som går estetprogrammet så är det galet viktigt att vara unik och egen. Hur ska man annars kunna kalla en helt vanlig sneakersbrud för "så jävla mainstream" liksom?)

2. Jag kan stoppa in hela handen i munnen. Hur coolt är inte det liksom?! När jag förklarar det för folk brukar jag dock säga att jag är jävligt bra på att fista mig själv. Då brukar jag få asroliga reaktioner. Det där WTF-uttrycket i folks ansikten gör mig helt lyckorusig.

3. Jag har aldrig fel. Helt sant faktiskt. Sedan får wikipedia, faktaböcker och lärare säga vad de vill. För Moa Niclasson har aldrig fel.

Sepåfanken, nu vet ni mer om mig än ni egentligen behövde! Nu skriker matteboken på mig, men jag väljer att igga det och kolla glee istället. Ska nog gå och klaga till författarna till den där jävla boken, det står ju fel i facit överallt.....

Här är jag i fjällen :P

Kommentarer
Postat av: feliskallen redaktionen

Välkommen till denna blogg :P

Dörsta intrycket av dig: du har fel i skallen!

Du passar in här!

Hoppas du kommer trivas!



MVH feliskallen redaktionen

2011-09-04 @ 22:02:01
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0