Mycket man hända tack vara en penna.


(klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Jag hittade en penna på Mc Donalds i fredags. En vanlig reklam penna. Jag kände bara för att söka upp företaget och tacka för den. Här hittar har ni mailet:


Hej!
Jag heter Carolina Rigo och jag är så glad över att jag sökte upp Nytorget 4. Det var nämligen så att jag var inne på en Mc donalds här nere i Göteborg i fredags vid 21 tiden och hittade en så underbar penna. Denna pennan har följt med mig överallt dom senaste dagarna och jag ville bara tacka så mycket för den.

Såklart var jag ju tvungen att kolla upp vad Nytorget 4 var för något och då upptäckte jag mat. Det fall mig perfekt i smaken. Jag går ju bara första året på gymnasiet och hinner inte åka till Stockholm varje dag, men den dagen då jag faktiskt gör det ska jag besöka er. Jag riktigt längtar!! Hoppas att ni väntar på mig! (:

 

Och här är svaret som jag fick tillbaka:

 

Hej Carolina,
Vi bugar bockar o tackar för skön feedback o  gläds åt att pennan följer med dig. Och det e klart att vi väntar på dig:-)

Välkommen när det passar

 

//Tobias

Nytorget & Bageriet Urban Deli
Ni förstår inte glädjen som uppstod när jag fick detta mail tillbaka. Jag blev liksom som kär. Nykär. En helt fantastikt känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0