Moa - getternas befriare

Kompani halt soldater!

Idag när jag satt på en jätteskojsig svenskalektion (sarkasm?) så råkade jag, pumsig som jag var, somna till lite och drömma värsta hjältedrömmen. Ärligt, i min dröm var jag liksom djurens befriare, alla getters bästa vän.
Det var nämligen så att en lärare jag hade i sexan stod på en äng och tog av sig kläderna framför ett får. Fåret blev såklart väldigt rädd och kutade iväg fo his sistas and mathas, men den här läraren höll fast fåret.

Då ringde jag han den rövjobbige skrik-killen i extreme home makeover som kom på en traktor och sa att det där ska han ge fan i! Då sprang läraren in i skogen och vi gjorde upp en brasa av hans kläder och åt sojakorv ända tills jag vaknade av att jag hade dreglat på min svenskabok.

Nu ser ni såklart att den här drömmen är HELT inkorrekt och bara allmänt bananas - jag menar ofta extreme home makeover-snubben snackar svenska bara sådär liksom?


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahahahah moa så jävla tard

2011-09-06 @ 17:52:35
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0