lite fel i skallen fakta

Det är mycket ni kanske tror ni vet om oss men hur kan ni vara 100% säker? Så jag hade tänkt att skriva rakt upp och ner exakt på detta viset är det.

Vi gillar att äta. Helst kebab eller choklad.
När vi är med varandra brukar vi leka eller klä ut oss till killar.
Vi brukar spela in videos. (Jag gör precis samma sak när jag är hemma) Här kommer en video från i lördags.




Om ni kanske inte visste det så gillar vi krull!
Vi brukar även göra covers. För några månader sen så fick ni höra Louises vackra stämma. Igår fick ni höra Cornelias kärleksång till mig. Ni har även fått höra mig sjunga min absoluta Bieber favorit. Här har jag iallafall äran att presentera (nu när jag vet hur Imovie fungerar) en låt som jag spelade in i lördags.



Dessutom gillar vi Victorias secret. Det kommer ni säkert inte ihåg men det är ialla fall helt sant.
Vi gillar också att lista saker i topp 5 i olika kategorier.
Vi älskar att bara lägga ut bilder på oss själva för att vi är så himla snygga.
Vi tycker om att söka på youtube ifall vi hittar något roligt.
Det bästa vi vet är att söka onödiga saker på internet, exempel onödiginformation eller roliga vittsar.
Men det absolut bästa vi vet är raggningsrepliker

Så om ni så gärna skulle vilja ragga på oss (förutom Moa för hon är kille) så ska ni dra till med en fydundrans bra raggningsreplik.

Ops. Nu hör jag allt sirener utanför mitt hus. Kanske har jag gjort något jag inte borde, eh jag vet inte men nyfiken som jag är så ska jag ut och kolla.

Kommentarer
Postat av: trulls

Om du vore en hamburgare på McDonalds så skulle du vara McVacker!

2011-09-20 @ 16:28:38
Postat av: tight corriiii

jag gillar inte kebab, jag ahr aldrig ätit kebab

2011-09-20 @ 18:36:46
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0