Lite fakta som är bra att veta om mig!

Jag heter Carolina Maria Rigo och jag bor i Landvetter. Nu är det värsta avklarat.
Min absoluta favorit artist är Justin Bieber.
Jag älskar Krull (killar med krull).
Jag ska gifta mig med Edward från Jedward.
Mitt favorit barnprogram är Pokemon och Sailor Moon.
Jag är egentligen en Victoria Secret modell, men jag går ej runt och skryter om det.
Jag är hemligt kär i alla krull som finns, dessutom folk utan krull.
Jag är grundaren av "Krull tron" som är en salgs kristen tro.
Om jag hade fått bestämma hade jag bara ätit mat hela tiden, eller choklad.
Jag kan prata med nästan vem som helst (Jag är inte speciellt blyg av mig).
När jag har tråkigt lyssnar jag på Justin Bieber.
Jag älskar Takida.
Och jag har inga kompisar egentligen. Folk bara tror det för att jag bjöd in mig själv till denna bloggen.

Här är 1 bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0