Krullet - Bloggdödaren.

Vi har ett jätte snygg krull på vår skola och jag hade en "vaken dröm" om honom idag. Klockan ringde redo för att springa. Jag vaknade ju såklart och halv sov lite.. Det var då drömmen kom. Det snygga krullet från min skola hade en "krullbok" med en massa bilder på sitt krull. Jag kom på världens bästa blogginlägg hit till denna bloggen, jag gjorde mig redo med kameran, sladdar och allt som man kan göra medans man fortfarande ligger i sängen. SEN VAKNAR JAG. Jag var fortfarande helt inställd på att göra inlägget men sen kom jag ju på att jag varken har han på facebook eller någon bok med hans krull. Hur mycket jag än skulle vilja.

Det var första gången jag blev besviken på ett krull. ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0