K.N.U.L.L.A

Jag vet inte hur det var i andra skolor, men i min klass upptäckte vi sex i typ tolvårsåldern. Då blev det ett jävla liv. I och med att jag var jävligt tidigt utvecklad (hehe, joraSATTEEEH) så ville alla snubbar vara med mig, jag hade liksom biggest boobs of the bunch... Eller så var jag bara duktigast på att stoppa upp bomull i den sorgliga a-kupan.. Så kan det ju också ha varit.

Men det som kom mest med den här sexmanian var alla sexlåtar. Jag minns det så väl, när alla coola killar gick och spelade "Ska vi K.N.U.L.L.A" och "I wanna fuuuck you" med sina walkmanmobilers knastriga högtalare.... Så fanns det alltid några tjejer som blev upprörda och äcklade och så fanns det de som trodde att de var så jävla balla om de garvade och sa "klart vi skaaaaa babe!" (tror ni kan gissa vilken kategori jag tillhörde i och med att jag såg ut såhär:

Här kommer några exempel på låtar man lyssnade på:








Den andra är kanske lite gulligt mellanstadiepubertal, men den första.... Seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0