Klä ut sig.

Efter idrotten idag så gick jag och mina fina klasskamrater till . Där blev vi lite överraskade över att träffa andra fjärdedelen av klassen (vi gick igenom bråk idag på matten också). Ja vi satt där och åt glass och drack vatten medans vi väntade på att mattelektionen skulle börja. Vi går ut och då börjar Oscar ta på sig en massa kläder.

Jag har klätt ut mig till kille många gånger men vissa killar skulle inte kunna göra tvärt om. Oscar gjorde det.



Här har ni då bilden av hur Oscar faktiskt såg ut. Här har vi även Ebba som tog på sig Oscars kläder... Vi har en alldelles speciell klass vill jag säga.

Tycker ni inte att dom ser fantastiska ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0