ingen fucking rubrik här inte

 Men när jag tänker efter så blev det ju faktiskt en rubrik iallafall...
Jag är djupt deprimerad, på riktigt!

Så här ska ni få några fina listor! (Seriösa listor!!)

5 ANLEDNINGAR TILL ATT JAG ÄR DEPRIMERAD:

1.
Det går inga snygga krulliskorta på min skola
2. Jag är världens odiskretaste människa så jag säger saker jag inte borde väldigt högt
3. Jag har ingen att dela min dubbelsäng med
4. Jag saknar mina vänner med feliskallen
5. Det är oftast väldigt äcklig skolmat

5 SAKER SOM GÖR MIG LYCKLIG:

1.
Snygga krull
2. Mc Donald´s glass med kolasås
3. Kinamat
4. Frukost
5. Familjen och vännerna

5 SAKER JAG VILL HA:

1.
Ett snyggt krull med bra klädstil
2. En pizza med kebabsås
3. En lägenhet i stockholm och kanske en i göteborg
4. En minisjöjungru i ett akvarium
5. Ett sockerdrickaträd fast med mjölk i istället för sockrdricka (sånt träd pippi har)

5 SAKER JAG INTE KLARAR MIG UTAN:

1.
mjölk
2. ögon
3. dator
4. rostade mackor
5. ett duntäcke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0