helt obeskrivligt

Som ni kanske har märkt är jag mycket passionerad av krulligt hår.
Det är precis som att vissa är intresserad av fotboll, bilar eller hästar. Fast... jag gillar krull ännu mer.
Det är helt obeskrivligt.

Därför har jag nu skrivit en dikt som handlar om min kärlek till krull:

Varje gång jag ser ett krull,
Då blir jag sugen på ett knull.
Krulligt hår gör mig så glad,
Varje natt och varje dag.
Krulliskjorta är min passion,
Krullig pojke är godare än melon.
Tjej eller kille spelar ingen roll,
Krull är alltid rock´n´roll.
Har du rött hår och är en Kurt?
Isåfall kommer jag med en spurt.
Tänk om jag en dag ett krull kan få,
Så lycklig jag skulle vara då.
Nu till alla krull på denna jord,
Det är för er jag av Gud är gjord.
Mitt hjärtas kärlek går till er,
hoppas att ni en dag det inser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0