Cynikern talar om sierskor

Som alla andra hängivna veckorevynläsare så vet jag att i sista delen av tidningen så finns det "Dina sidor". Det finns en sida där Hannah Arnhög berättar att det är helt normalt med olika stora bröst, och en där en käck liten müslibrud visar hur man gör sit-ups på bästa sätt. Inget fel i det liksom.

Men så finns det den där FÖRBANNADE "Fråga sierskan". Och om inte det är det töntigaste jag vet så är tamejfan inget det. Det är liksom ännu töntigare än horoskop. Och horoskop är TÖNTIGT.

Jag kan förstå hur man tänker när man tror på spådomar. När en tant kollar på ens hand typ, för då har man ju ändå en kontakt. Men här ska liksom ett foto på en själv avgöra om man kommer hitta sina bilnycklar eller inte?! VAR ÄR INTELLIGENSNIVÅN I VÄRLDEN PÅVÄG?!




Men fint leende har jag iallafall <3


Kommentarer
Postat av: tight corriiii

Jag tror på horoskop, och horoskopåen tror på mig!

2011-09-25 @ 18:33:22
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0