Dryg Oscar är i farten.

Cha, cha bloggen! Jag har kommit fram till att alla på Munkebäck vill vara som jag. Bara för att jag hade på mig skjorta på klassfotot så ville alla andra också ha det. Ärligt talat är de seriösa? jag var den första som hade Converse och bara för det ska alla andra också ha det ?! Liksom hallå, jävla coopycats typ.
Iallfall idag har jag varit i skolan. Det var typ jätte tråkigt fattade eh ingenting... What ever, farsan betalar ändå för mig när jag ska shoppa och fika *blink*. Idag ska jag fika med min sötnos "K", sen ska vi shoppa. Kan tyvärr inte säga vad hennes namn för det är jätte hemligt. Synd för er men så är det, that's life bitches. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0