Dagens tips - Tant tips!

Hittade ett par papiljotter hemma och var tvungen att testa nu innan jag ska gå till duschen.
Som ni redan vet så tycker jag att krull är finast och varför inte testa på att vara krull? Så jag gick in i badrummet och tog steget och provade.. Det slutade med att se ut såhär


Vet inte riktigt om det är jag eller tanterna som är finast i papiljotterna men dom ska få sitta i nu och vänta på att skolan börjar. Det är nog min nya stil, nu när man börjat gymnasiet så kan man ju lika gärna visa sitt rätta ja och här är mitt.

På tal om skolan så lovade jag Oscar som läser våran blogg att lägga ut lite information om Idrotten idag. Vi sprang vallhalla varvet och då var det Oscar och Andreas som vann! Jag lovade att skriva det här bara så att alla vet att dom inte är så lata egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0