Angående 11/9

Vi skrev ju inte om 11/9 igår som de flesta bloggarna gjorde.
Dom skrev saker som "Åh jag lider med dom", "Jag kan verkligen föreställa mig vilken sorg det är" Osv....
Anledningen till varför inte vi skrev något om det var att det finnju ju värre kriser. Dessutom var det ju 10 år sedan och då det inte var någon kris...
Våra hjärtan tänker alltid på kriser som världssvälten, allt krig, de riktigt sjuka barnen i afrika, naturkatastrofer runt om i världen och de människorna som blir jagade av Louises höns.
Så det var en av anledningarna till varför inte vi skrev om New York.

Kommentarer
Postat av: corn

jag tycker du är ond nu!

usch på dig carro!

man kan inte jämföra kriser :(

USCH PÅ DIG!

tur att jag skiljde mig från dig

2011-09-12 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0