sex favorit ord gånger sex

Alla har ju favorit ord. På svenska är blir listan såhär.

1.Krull
2.Mat
3.Katt
3.Choklad
4.Buss
5.Märkligt
6.Lustigt

Sen har vi ju språket jag bara fick ett G i. Där kan jag ju inte speciellt mycket så utav dom orden jag kan. Här har ni spanska.

1.Hora
2.Que
3.Caballo
3.Pojjo
4.Pojja
5.Dos
6.Esta

Sen kan ju Franska vara lite kul att veta.

1.Merci
2.Oui
2.Nuf
3.Gris
4.Je t'aime (Jag vet att det är tre ord)
5.Cul
6.Magnifiques

Det är ju inte så många som kan Italienska. Jag kan lite så där kan jag också ta ut några ord.

1.Ciao
2.Fragola
3.Nonna/Nonno
4.Bella
5.
Arcobaleno
6.
Arrivederci

Sen har vi ju mina ABSOLUTA favorit ord på denna jord. Dom finns i Engelskan.

1.Unicorn
2.Squirrel
3.Turtle
4.Peace
5.Food
6.
Tambourine
(7)Freedom

Här slänger jag in en liten bild på mig bara för att det är kul.

Kommentarer
Postat av: Nina

Carro, du har alldeles för mycket fritid! :-D

2011-10-18 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0