Louise går sin väg.

Louise har varit här och vis har myst med film och popcorn. Sen beslöt hon att gå sin väg och brist på annat att göra så skapade jag mig en video. Jag är helt ärligt inte nöjd med den alls och kände min inte alls på ett humör att göra en snabb video. Jag kände inte heller för att fortsätta kolla på filmen som vi började med, eller att kanske ta lite kort. Jag orkade inte ens gå till tv rummet för att kolla på tv.

Jag orkar ingenting. Jag är ett enda stort misslyckande. Har inga speciella talanger eller andra begåvningar. Jag borde börja spela curling. Det är nog en sport för mig.



Är det bara jag, eller har det blivit ganska tomt här inne? Jag känner mig rätt ensam nu. Jag som inte har något speciellt att blogga om. När hela min bloggvärld går under har jag inga kompisar som kan rädda mig. Hjälp!?

Kommentarer
Postat av: Kom ihåg mig?

Hey girl! :) bor du i Karlstad ? Om ja, vilket gymnasium? ;)

2011-10-18 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0