Lejonkungen!

Har jag sagt till er att jag tycker att Lejonkungen är den absolut bästa film som någonsin skapats? Inte? Då gör jag det nu då! LEJONKUNGEN ÄR DEN BÄSTA FILM SOM NÅGONSIN SKAPATS!  - Skönt att få det avklarat.

Lejonkungen är en film som man kan kolla på i alla lägen.
När man är nedstämd/ledsen/sur/arg.
När man har tråkigt.
När man är sugen på film.
När man är sugen på en bra film.
När man är sugen på en barn film.
När man är sugen på en bra film om djur.

Det finns ju såklart en massa mera men det skulle ta för lång tid att skriva ner dom. Det jag ville komma till var ju att jag kollade på den idag med min fina familj. I mitten av filmen tog vi en liten paus för att min mamma är en sådan där rökare så hon måste ut och "byta luft". Den pausen varade i ca 3 minuter och under den tiden gjorde jag den här.


Ett litet medely (jag vet inte riktigt hur det stavas men är rätt nöjd med stavningen ändå!).

Jag är en sådan nörd när det gäller Lejonkungen för jag kan alla repliker och alla låttexter ur hela filmen. Men vad gör man?

Eftersom att jag är ett sådan fan så har jag ju ett gäng sidor för er andra trogna Lejonkungen tittare men skriver bara den bästa här. Denna sidan här under (OM MAN KLICKAR PÅ BILDER) rekommenderar jag er att kolla in.


Nu är det bara att checka in filmen och sen är lyckan som gjord.

Kommentarer
Postat av: tight corriiii

FAN VAD DU ÄR LÄSKIG! JAG HAR JU EN FILM MED HAKUNA MATTATA PÅ G MED TILLHÄRANDE INLÄGG OM TIMON OM PUMBA! FAN VAD DU ÄR LÄSKIG

2011-10-02 @ 02:10:14
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0