HALT MANNAR

Ville bara säga hej...

Om ni insisterar så kaaan jag väl beerätta vad jag göööör. Jag pluggar franska och lyssnar på beethoven. Han var fan en go kille, den där Ludde. Mindre go var jäveln som kom på franskan. Ska spotta på den snubbens grav (anledningen till att jag antar att det var en penis som kom på det var att för i tiden så var blev alla vaginors åsikter nedtystade).

För ärligt talat, franska är bara ett enda stort jävla undantag. Ni som har varit på en franskalektion vet vad jag menar. "Den här verbregeln gäller alltså för ALLA verb i franskan.... FÖRUTOM FÖR: tjöttablöö, machmadam, peterpanier osv  osv osv osv". ERKÄNN?! Fan det luktar dubbelmoral ända hit... Dubbelmoral och svett... Ska nog ta en dusch innan jag fortsätter plugga.

Observera att verben är fett påhittade.


stay golden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0