Disneyveckan!

Sitter här medan Louise, Moa och Corri sover. Idag kommer även Tilda hit. Ni tänker "Varför i fridens namn kommer inte Hanna?" Men nu är det så att hon är i Rhodos. Jaja.

Denna veckan har varit en spännande och mysig vecka. Jag har alltså kollat på det jag älskar mest HELA veckan. Teckade filmer.

Lördag bestod av... Lejonkungen - Världens bästa teckade film.



På söndag kollade jag på Mulan.


På måndag kollade jag på Pongo och de 101 dalmatiner.

och


Sen blev det Herkules.


På onsdag kollade jag på Tarzan

Och


Och sista filmen för denna vecka var...


Får fortsätta kolla nästa vecka för det finns så många bra filmer som jag fortfarande inte har sett. Man måste ju se alla dom som faktiskt är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0