cynikern snackar matte b

JÄVLAR JA, JAG HAR JU BLOGG! Tossehoppigt att jag fetglömde det.... Men nu kan ni sluta gråta er till sömns undersåtar, ty jag har kommit till mina fulla sinnes bruk nu!

Jag har funderat på det där med matte B..... Vad är grejen med att göra ALLT svårare än vad det egentligen är? Typ som igår på lektionen.

Lärare (låt oss kalla honom Kristopher, i och med att det är hans namn så skulle det kännas konstigt att kalla honom något annat): Och glöm nu inte att T och Y är samma sak!
Jag: Varför skriver man inte bara Y då?
Kristopher: Näe, man pratar hellre om T när det är kostnader
Jag: Jaha, T som i kostnad då eller?
Kristopher: Man kan göra det med ekonomi också...

DET FINNS LIKSOM INTE ENS ETT T I EKONOMI?!


Kände att bilden sa det mesta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0