Älgarna i Björnbröder söker jag på.

När jag åkte med bussen in till stan idag så satt jag bredvid en jätte snygg kille. Intressant? Inte speciellt. Det var egentligen inte det detta inlägg skulle handla om men iallafall. Bakom mig satt det 2 stycken gubbar. 2 stycken gubbar som jag (helt seriöst) trodde va de 2 älgarna från björnbröder. Dom pratade med samma dialekt. Nej dom lät EXAKT likadant. Dessutom hade dom samma humor och satt och kollade på bilar ut genom fönstert.
Åter till den snygga killen. När jag satt där och tjuvlyssnade på dom så fick jag verkligen tvinga mig själv att inte skratta för hur dumt hade det inte sett ut om jag där, helt själv, utan telefon utan någonting hade börjat skratta bredvid den jätte snygga kille. Min tanke var "Carolina, Chilla"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0