Mange krull, kom igen nu!

Kikade in på Twitter idag och kolla vad som hänt den senaste tiden medan jag inte har varit speciellt aktiv. Så ser jag detta.


För att citera. "Carola kallade mig Mange. :o". Men Mange, Kom igen nu. Det kanske var så hon sa det. Föresten, här har ni Carola i egen hög person.


Jag tror att Carola (som nästan heter Carolina, dessutom har vi namnsdag på samma dag) tror att hon är yngre än vad hon faktiskt är. Hon är nämligen 45 år gammal. 3 år äldre än vad mina föräldrar er och dom ser jag som gamla. Riktigt gamla. Nu till saken. Jag tror att Carola har lyssnat lite för mycket på "Fest hos Mange" och tog tillfället i akt och kallade den första Magnus för Mange. Det kan nog vara så. Jag tror det. Fast Magnus Uggla kanske skulle ha fest, det vet ju inte jag. Ni vet ju hur kändisar kan vara. Bara festar en massa.

Här har ni Fest hos Mange.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0