Göteborgs Elit.

Åh först måste jag bara tacka alla er som faktiskt har kollat på bloggen VARJE dag hela veckan eftersom att vi inte har bloggat något. Tack alla för det jag blev jätte glad <3.

För några dagar sedan så åkte jag till stan och bredvid mig så åkte det en bil. På den bilen stod det "Göteborgs Elit". Först tänkte jag "åh Göteborgs elit, vad är det dom gör". Senare så ser jag att det står "Göteborgs Elit. El och It i Göteborg. Det var först när jag såg va det va som dom menade det är då jag faller ut i skratt. Det är faktiskt ganska smart ifall man håller på med El och It.


Juste. Håller på med en riktigt grym video. Vet inte riktigt när den blir klar bara. Det är ju camen jag filmar med så kvaliten blir lite sisådär.

Peace Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0