Solens strålar och en sjuk.

Det är vackra dagar som denna då min kropp har beslutat sig för att bli sjuk. Satan i gatan.
Vill ni höra något helt fantastiskt? Jag och min klass ska på klassresa!! vill ni veta något sorgligt. Det blev så långt som 10 minuters bussresa från skolan. Vår destination är Liseberg. Och är jag överlycklig? Nej det vill jag ej påstå men en mysig dag med klassen kan jag inte tacka nej till. Vi ska även besöka slottskogen och jensens böfhus. För där har jag aldrig varit innan (känner hur sarkasmen flödar).


Bilder är från spexfotot. En väldigt underlig dag..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha jag tycker det är så fint så att ni tog er enda till Liseberg :)

2011-05-31 @ 23:54:17
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0