Medans vi pratar om rulltårtsveckan

Hej mina kära vänner här är det Carolina som skriver sitt första inlägg! Ligger på min säng och tänker på helgen och kommer på att vi måste slänga upp några bilder från en sådan vacker helg som denna med mina kära vänner (måste säga så för att dom kommer nämligen att läsa detta sen)
















Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag. Nu drar jag mig tillbaka för lite elvis på spotify, varför inte bara spela upp all tid med en gång? dom bästa låtarna är ju redan borta... sov gott nu mina gurkor!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh vad fint barro! Hoppas inte att det dröjer allt för länge innan vi ses igen

2011-05-03 @ 13:55:20
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0