Känner ett eko här inne...

Hör hur ekot härmar mig när jag ropar hallå i denna lilla blogg.. Jag undrar vart mina vänner tagit vägen? Är det faktiskt så att dom har skaffat sig ett liv och inte jag? Då är det väl på tiden att jag också för detta för det börjar kännas väldigt tomt på feliskallen.blogg.se. Funderar på att sova lite, och hoppas att denna extremt tråkiga lördag ska ta slut..


Och för er som inte tror att jag har lärt mig att hjula än så kan jag visa att jo det kan jag visst. Lärde mig detta för ungefär en månad sen och jag är mycket stolt vill jag påstå.

Kommentarer
Postat av: Corn

Vad duktig du är min vän, jag blir djupr imponerad och mycket stolt över dig!

Jag har ett vacker inlägg på G, vänta så ska du få se :)

2011-05-08 @ 12:04:09
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0