Som en drömmare..

Sitter här ensam och drömmer om hur livet borde vara. Nej det blev fel! Sitter här ensam och drömmer om så jag vill att livet ska vara. Det handlar om allt.. Exempel att jag borde vara med mina kompisar istället för att sitta här, eller att jag borde ha en biljett till Where the action is. Jag drömmer även om hur nästa vecka kommer att bli och veckan efter det.

Jag drömmer om hur mitt liv ska vara efter sommaren och hur det ska vara under sommaren. Jag drömmer en hel del men är helt klart för feg för att förverkliga dom. I dom där allra jobbigaste situationerna som man inte ställs för varje dag. Men dom man ställs för varje dag är jag bara för lat för att genomföra.

Jag drömmer även om hur det kunde ha varit, hur jag kunde gjort något bättre och till och med bra. Men hemsk som jag är så klantar jag alltid till mig. Jag är född med otur och det är så jag måste leva livet istället för att gå runt att drömma.



Jag lever med otur och har fått en del hårda smällar genom åren. Fick en liten smäll igår men det var det värt för att leva med fara är som att leva med risker och risker bör man ta annars kommer man ingenstans.

Det var allt för mig denna dag. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0