öppnar i arkivet och blottar mitt liv.

När jag inte har något och göra så är webbkameran min bästa kompis. Vi brukar sitta och göra dubbelhakor, andra fula miner och tusen andra slags bilder. Vad är det då för mening att ta dom ifall det bara är jag som kollar på dom? Så nu tänker jag be er att ta ett steg tillbaka, göra er bekväma i stolen för här är portalen till mitt liv som ensamvarg. Hoppas att ni är berädda för här kommer den ~ PORTALEN - TRYCK HÄR

Visst var det vackert, hoppas ni hängde med. Jag lovar att det var en sådan bild som fick er att bara kolla om och om igen på för att verkligen förstå.. Bilden krävs en del tittande, så ta den tid ni behöver. Om några timmar kommer ni inte kunna ha ögonen på annat. Puss




Kommentarer
Postat av: Corn

Jävlar vad vi kommit igång med uppdateringen igen! Bra tjejor :D

2011-06-20 @ 18:06:18
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0