Ett ända stort misslyckande

En dag som denna sitter jag hemma när jag borde vingla mig bort till en midsommarstång (Även kallad majstång fast ingen jävel vet varför). Istället sitter jag hemma och sörjer för det patetiska livet jag egentligen har. Bråk med familjen gör inte saken bättre när man riskerar att tvingas sitta hemma imorgon också. Men livet är som det är. Fick ett samtal om att åka in till stan och festa med några jag inte brukar umgås med, jag saknar dom ju men kände ändå att en fest i korsvägen inte var något för mig. Men ändå är jag så missnöjd med kvällen att jag hade en tanke om att åka, fast jag sitter ju här. Som sagt... ett tragiskt liv.

För er som undrar så försökte jag ge mig på en "carolina look'a'like" ni ser ju det vackra resultatet här nedanför.
För er som undrar vem den okända tjejer till höger är så kan jag berätta att det är Amanda berg, en cool tjej från götet. Och alla vet ju vem den mindre coola tjejen till vänster är för det är ju jag i en vacker mittbena.



Nej men nu tycker jag att det var allt för mig denna afton. Glad midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0