En kaka i ugnen.

Nu sitter vi här, Carolina, Louise och Cornelia. Vi har bara legat i sängen hela dagen och hoppats på att vi blivit feta. Till våran besvikelse så har vi ju inte det så vi bestämde oss för att baka oss en kaka som just nu solar i ugnen. Imorgon är det Where the action is fast det är bara Cornelia och Louise som ska gå och jag ska sitta ensam hemma medans dom kollar på Coldplay och Glasvegas. Det är först nu jag ångrar att jag inte köpte en biljett.
Annars hoppas vi att ni alla får en fin dag. Speciellt Hanna som inte gjort ett inlägg på länge och har valt att dansa istället för att ta sig ända hit till Göteborg. Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

meeeh det stämmer INTE....kolla förra inlägget, det är så mitt det kan bli dah

2011-06-29 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0