Ville bara säga....

... att jag saknar er!

Vi är somsagt ett härligt gäng på 6 flickor, (varav 4 av oss driver denna blogg). 2 från Karlstad, 2 från göteborg och 2 från Uddevalla. Vi ses så ofta som det bara går, men självklart är det svårt att få det att funka. Man vill ju att ens vänner ska vara nära, även fast jag vet att de alltid finns där för mig, behöver jag dom här... precis här där jag är! Visst... Hanna bor ungefär 7km ifrån mig vilket inte är alls långt... men vi tar oss aldrig tiden att ses. Det är liksom saker ivägen hela tiden och våra "scheman" passar liksom inte ihop med varandra! Det är mycket synd, eftersom Hanna är en vän jag behöver för att må bra, och såna vänner finns det inte många av!

Det var det jag ville få ur mig, och av detta hoppas jag att ni alla underbara flickor förstår att jag saknar er så otroligt mycket att det är svårt att beskriva! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag saknar dig med, jag saknar allihopa!! SJUKT MYCKET om det funkartför dig tycker jag vi ska ses i veckan så vi kan må bra tilsammans :)

2011-07-11 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0