Spasmer

5 anledningar till varför jag hatar blogg.se

1. Det är otroligt segt (eller så är det min datorn som är seg hehe)
2. Ofta går det inte att ladda upp bilder.
3. Iblnad läggs inte inläggen ut utan sparas i utkast....
4. Ofta syns inte inläggen förrän några timmar senare....
5. Sidan laggar och gör att man måste starta om Internet

5 anledningar till varför jag ändå gillar blogg.se

1. Det finns en mycket fin blogg vid namn feliskallen.blogg.se som använder sig av deras domän
2. Alla vet vad det är för något eftersom det hörs på namnet (blogg.se) jämför liksom med wordpress eller devote... vadfan är det liksom?
3. Man kan se vilka som är mest lästa bloggarna, mest uppdaterade osvosv... En vacker dag ska feliskallen.blogg.se vara med på en sådan lista.... vänta bara
4. Loggan blogg.se är röd vilket är min favoritfärg.
5. När vi skulle skapa bloggen feliskallen.blogg.se var det namnet ledigt vilket var bra....

Varför jag skriver detta just nu är för att jag under hela förmiddagen försökt ladda upp en jävla bild! Jag ahr försökt från TRE olika datorer, men blogg.se vill inte vara min vän och "error" kommer upp.
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0