jag kommer dö tidigt...

När jag och Cornelia pratade förut så kom frågan upp "Finns det några bilder på bara oss 2?" Och Både jag och Cornelia började leta. Sedan lite senare, ungefär för 5 minuter sedan så kom jag på. Det finns ett par bilder från början av 2010 när vi klädde ut oss som killar i Uddevalla, dom är inte vackra. Inte vackra alls vill jag påstå men dom är värda att kolla på. Dessutom gör dom så att svaret till frågan blir ett stor JA.


Måste påpeka att hon är väldigt lik Gurkan från Big Brother..


Jag antar att Cornelia kommer att döda mig för detta, egentligen är detta som en självmord för mig också men det var ju ändå värt att bevisa för mig själv och alla andra att det faktiskt finns bilder på oss 2.

Kommentarer
Postat av: Corn

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR DIG! <3

Nu behöver vi ju inte ta några nya! :) Dedär duger ju gott o väl!

PUSSS

2011-07-28 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0