Hemlängtan gånger 1000000

hej mina kära vänner! Jag har det bra men just nu vill jag hem. Just nu är det 30 grader och kalla mig bortskämd men jag fryser, dessutom är det lite molnligt men vi ska nu ner till Lanterna för att ta oss ett bad! 
Det är egentligen ville få ut ur detta inlägg är att berätta hur mycket jag saknar mina kompisar och att vi får äta mycket mat när jag kommer hem. Vill helst ha kebab.
Mina kära vänner, nu ställer jag er en fråga....
När ska vi svara på FRÅGESTUNDEN?
puss

Kommentarer
Postat av: Corn

Jag saknar ihjäl mig efter dig kära vän!

Och jag tänker inte svara på din fråga förrän vi svarar på frågorna i frågestunden (hehehehhehehehee) kul svar, erkänn

2011-07-18 @ 15:34:34
Postat av: Louise Hultman

kom hem nu. jag är helt tom utan dig och mår fan dåligt.

2011-07-18 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0