Godnatt


Godmorgon.

Igår var det en dålig dag, men en förbannat lyckad kväll. Började med att dra till moster och sedan vidare till en bröllopsfest med livemusik, Guns N roses (inte live..), öl, mat och dans. Somnade i någon bilsäng runt tvåtiden skulle jag tro. Även Timo var där och gästade, och komikern Per Andersson. Inte trodde jag att så välkända personer kom till bonneland, men självklart måste jag skryta om att han som gifte sig spelar i sju band och är väl lite småkänd han också. Coolt.

Nu har jag så ont i huvudet att jag kan säga att det nästan är migrän. Nästan. Inte så jävla klokt utav mig att sitta här, men så fort jag ställer mig upp skakar det i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0