Ett träben ifrån en jeansjacka. Check!

- Plöstligt blev allting bara ett svart hål, eller är det ljuset?

Nöjd med dagen är väl att ta i men sämre än ett okej kan den ju inte få. Jag saknar mina bananer och det känns som att jag bor hundra tusen mil från alla för den bonden jag känner aldrig hör av sig....... I alla fall så ska jag endast sitta hemma imorgon och glo på den platta saken som hänger på väggen utanför mitt rum. Jag har också beslutat mig för att börja träna, ett beslut som jag kom på när jag i desperat letande efter något gott hittade en påse chips och åt upp halva. Ensam. Det var då jag kom på att jag äter mycket mer än vad jag tränar vilket är = 0.

Annars mår jag toppfint nu! Bättre kan man inte må när man sitter ensam på sitt rum och låstsas att man har något att göra och ljuger för sig själv gör man också för något liv har jag ju inte. Hoppas att alla haft en bra dag. puss.



Kommentarer
Postat av: Louise Hultman

Hör jag aldrig av mig..?

2011-07-02 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0