En röst innom mig vill hem men jag är kvar!

Det är så att när det är 45 grader varje dag gör man alltid samma saker och vet ni vad... DET ÄR SÅ TRÅKIGT! Dessutom missade jag en rad viktiga grejer, låt mig räkna upp dom för er : Paramore, Håkan Hellström, Harry Potter och det viktigaste att vara med mina bästa kompisar. Det är rätt konsigt att jag mår liksom dåligt just nu för att mina kompisar verkar ha det roligare hemma utan mig och egentligen kanske det inte är så men det är så det känns, kanske är det för att solen är så otroligt påfrestande?
Nu vill jag bara snabbt hem, träffa alla mina underbara kompisar, gråta till Harry Potter och äta i karlstad, bowla med människor som jag inte har träffat på riktigt länge. Träffa människor som skrapar upp ens ben med en longboard, (såret försvann helt idag) vilket är tecken på att det var länge sen.
Detta har nu varit en massa babbel om ingenting, kanske var det svårt att förstå men jag kan göra det enkelt:
JAG SAKNAR ER OCH JAG VILL HEM.
Fast värmen vill jag nog ta med mig! Hehe.
( Till Louise och alla andra, vi kommer hem tidigare för att vi åker ungefär samtidigt som Evelina så runt den 24) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0