Vilken Besvikelse..

Jag hade planerat ett riktigt grymt i inlägg här på bloggen som när jag vaknade gick i tusen bitar. Detta inlägg är egentligen gjort för en solig dag här i götet vilket det inte är idag. Men bara för att få mitt lilla hjärta fyllt med några få minnen på grund av detta inlägg så lägger jag ut videon ändå.

Jag tänkte på en sak medans jag laddade upp videon. Gud va snällt att dom har en stutsmatte liknande sak mitt i stan för sånna barn som inte kan ha stutsmattor på grund att att de bor i lägenheter.. Det var en fin tanke.

Den kan också finnas bara för att det är kultur att röra på sig och att den var precis utanför kulturhuset.

Den passade inte in bland allt järn som finns på järntorget så dom var tvunga att skaffa konstgräs runt om.

Ja det finns en massa tankar och frågor om detta som kommer att gå obesvarade...




Vart ni än i Svergie befinner er så hoppas jag på att det är solsken för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0