Vilken Besvikelse..

Gick in på blogg.se för att jag hade ett riktigt bra inlägg på g. Det första jag gjorde när jag loggade in var att kolla detta....



Då började jag att undra och kom på detta

1. Folk har börjat skolan och har så mycket läxor att dom inte har tid att kolla våran fantastiska blogg.

2. En metior har slagit sönder stora delar av Sverige.

3. Folk har varit uppe så länge utan sömn så att det sover bort helgen.

4. Folk kan ha druckit alldeles för mycket alkohol så att dom inte vet va de skriver så i stället för "www.feliskallen.blogg.se" så skriver de "www.fetiskallen.blogg.se" Fet i skallen är då en blogg som inte finns ännu.

5. Alla har ätit tacos och blivit senila.

6. Man har blivit en Hippie och tror inte på datorer eller internet.

7. Blogg.se är så förra året och istället läser alla bloggar på devote.se.

8. Hösten är i luften och dom som fortfarande är singlar är ute och raggar folk på stan.

9. Man går på sin egna begravning.

10. Jag, Louise, Cornelia och Hanna är elaka mot alla läsare så ingen vill läsa våran blogg.

Varför har ni slutat läsa våran blogg? Det är det ända som vi tänker på just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0