så otroligt intressanta frågor...

...SÅ OTROLIGT INTRESSANTA SVAR.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? KRULL
2. Vad är ditt drömyrke? Victoria´s secret modell... vilket jag redan är
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min 6åriga bror, sexit
4. Hur lång är du? 1,62 m 162 cm 1620 mm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Det finns en kille i min klass som alla tjejer tittar på<3 hihihi
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? Idag
10. Icke godkänt i något ämne? Nej
11. Mvg i något? Ja tro det eller ej
12. När vaknade du idag? 13.15:(
13. Vilken är din favoritplats? Min säng tillsammans med någon ja tycker om
14. Vilken plats föredrar du minst? Buss med araber i Kairo, det var ett helvete
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? På en elefantrygg
16. Hur stor är din säng? Mycket stor
17. Vad sover du i? Trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? I samma hus hela livet
20. Tycker du om kinamat? OM JAG GÖR!
21. Tycker du om kaffe? Nej usch vad äcklig fråga
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk
23. Kan du spela poker? Vad är det?
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Jag vet några men känner ingen dirrekt
25. Vill du ha barn? JA DET ÄR KLART! JA O CARRO SKA FÅ TVILLINGAR
26. Kan du några andra språk än svenska? Ja lite granna
27. Har du någonsin åkt ambulans? NEJ och tack o lov för de
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på vart de heta pojkarna hänher
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor är min drog
30. Är du cool? Dum fråga
31. Kan du rulla med tungan? klart
32. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv
33. Vad har du för ringsignal? Fråga mormin
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Hoppasjag
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina trosor, dom är läskigt nära mig
36. Kan du byta olja på bilen? Jag rör helst inte en bil
37. Vilken var den senaste boken du läste? En trevlig skolbok
38. Dansar du i bilen? Har inget bra dansgolv i min bil
39. När var du i kyrkan senast? HAHAHAHHAHA
40. Hur många hål har du? Extremt många... orkar inte räkna alla hål jag ahr på min fantastiska kropp
41. Har du någon piercing? Öronen och naveln
42. Gillar du någon just nu? klart ja gör
43. Har du provat droger? Nejfyfan det är töntigt
44. Har du pojkvän/flickvän? Flickvän NEJ verkligen inte, pojkvän NEJ tyvärr

Kommentarer
Postat av: f

kul :D

2011-08-12 @ 22:25:17
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer besökare till bloggen.? va med och delta. :)

http://emsinthebox.com/2011/august/dagens-blogg-5.html#comment



hoppas du haft en fin dag :)

2011-08-13 @ 00:04:44
URL: http://emsinthebox.com
Postat av: Anonym

va roligt att du vill vara med :)

hoppas du sussar sött =)

2011-08-13 @ 00:13:46
URL: http://emsinthebox.com
Postat av: klia

Har startat upp min sexblogg igen - hoppas du vågar titta förbi. Läs kommentera eller kom med förslag. (prenumererar du på mig, gör jag det på dig) KRAM

2011-08-13 @ 00:57:30
URL: http://klia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0