rackartyg och verktyg

Jag har ett bord som alltid finns i mitt rum och det har så länge jag kan minnas varit trasigt i ena benet, eller det har suttit löst. Så idag när jag kom hem från Rix Fm och Chris Medina så beslöt jag mig för att fixa detta så händiga Carolina gav sig ut i garaget för att hämta lite verktyg.

Duktig som jag är så slänger jag mig över bordet för att skruva åt skruven, efter några försök så gav jag dock upp och ropade efter mamma som fick fixa det åt mig. Nu har jag ett helt bord!rackartyg och verktyg. Praise the lord

Jag kommer nog att bli snickare i mitt nästa liv. Här har ni mig och min blivnade kompanjon som troligen hinner dö innan det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0