Pygmébrothers glömmer du aldrig!

Det har blivit en trend här på bloggen att lägga upp videoklipp. Jag skriver detta nu bara för att även jag ska följa den trenden för att idag är det min hjärna som bestämmer.

Jag satte på Mtv för någon timma sen för att lyssna på lite musik medans jag tog på mig kläder och sånt där annat som kallas att man "fixar sig". På Mtv idag var det en timma med David Guetta och så kommer låten Sexy Bitch upp i Tv-rutan och jag ramlar ihop på golvet av skratt (Rofl..Rolling on the floor laughing). Det jag då tänkte på va denna videon som är gjord av ett par pojkar som här kallar sig för Pygmébrothers. Hela låten tänkte jag på denna otroliga cover. Lyssna och njut!



Visst är den fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0