Onödigt vetande är bra att veta

15 fakta om mig.

1. Jag älskar krull (på killar). Brunt och rött, krull kan även vara blonda. - Kurt = Rött krulligt
Lite mera fakta om mitt krull älskande. Brunt och rött är det finaste


2. Mitt favorit djur är elefanter, gärna afrikanska elefanter.

3. Jag är avundsjuk på Victoria's Secret tjejerna


4. Kaktusar är mina favorit blommor.

5. Jag är hemligt kär i Edward och John Grimes från Jedward


6. Jag tycker mina vänner är elaka som lämnar mig med hela ansvaret på bloggen för att dom är för lata..

7. Jag är ofta inne i ett "forever alone mode"


8. Jag är svag för choklad.

9. Mitt forna hår vill jag ha tillbaka


10. Jag bryr mig om barnen i afrika till 100 %

11. Min favorit pose är dubbelhaka


12. Om jag hade kommit in på Hogwarts så hade jag nog hamnat i Hufflepuff fast att jag hade frågat ifall gryffindor ville välkomna mig.

13. Jag tror helt seriöst på att jag var Elvis Presley i mitt förra liv.


14. Jag säger "Herre gud" när jag blir chockad eller för att bryta en tystnad.

15. Jag sover med 4 nallar i min säng


Kommentarer
Postat av: corn

16. Cornelia Sewelén är ditt största fan

2011-08-28 @ 20:36:08
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0